Jag lever, jag lovar

Livet just nu är ganska hektiskt, men samtidigt väldigt lugnt och härligt. Det låter motsägelsefullt, jag vet. Men ena dagen har jag hundra saker att göra, nästa dag inte ett skit. Idag är ett praktexempel på en dag då jag inte har något att göra, i alla fall inget av vikt eller skolarbete att göra. Ikväll ska jag och Marjtan gå på teater, vi kommer troligtvis att se Evita. Innan det ska vi ut och äta lite. Det ska bli super. Planerna innan och efter är oklara. Kanske blir utgång ikväll, vem vet. Jag börjar bli lite sugen. 
 
Den senaste veckan har spenderats i skolan. I onsdags hade jag tenta, vilken gick sådär. Var inte tillräckligt förberedd men jag tror att jag klarade mig i alla fall. I torsdags och fredags hade jag föreläsningar 8h om dagen, samma kurs utan några som helst pauser, typ. Det var en rolig kurs dock, är nu medveten om hur enkelt det är att filma och göra videor och klippa filmer i min lilla iPhone. Ännu ett ess i garderoben. 
 
Nu har jag en himla massa lediga dagar framför mig. Innan tentan den 30e maj har jag bara en endaste föreläsning. Livet on top. Ebba kommer hit om mindre än en vecka, lyckan. Har saknat Sverige så himla mycket de senaste veckan, och jag har precis insett att jag är i Sverige om en månad och lite till. Sjukt.
 
Längtar efter hösten i Jönköping med mina fina vänner
 

Kommentera här: