Helgen som gått

Har haft en fantastiskt bra helg. I lördags hängde jag runt lite på förmiddagen, köpte en ny långklänning som är den bästa och luftigaste klänningen jag någonsin har haft. Efter det gjorde jag i ordning mig och drog till Burggarten för att hänga med Millie, Claire och Barbara. Super när vädret är fantastiskt. Sen mötte jag upp Marjtan och gick och såg musikalen Evita. Det var helt fantastiskt, älskade den. Efter det tog vi oss till Hermann Beach Bar och hängde där i typ 30 min innan vi åkte hem.
 
I söndags drog vi till Donau och solade utmed floden. Det var super nice, men det var också endast det vi gjorde. Men det var nice att bara hänga, snacka och lapa sol. Efter x antal härliga timmar i solen så tog vi oss in till stan och käkade glass ihop, mysigt. 
 
Idag hade jag föreläsning, min enda denna veckan. Kommer äntligen att vara lite ledig i några dagar. Livet. Efter föreläsningen tog jag och Ana oss in till stan och letade efter shorts till henne och käkade lunch. Super. Älskar den tjejen. Vill ta med henne till Sverige och aldrig låte henne åka tillbaka till Kanada, någonsin. Lätt creepy men mest egoistisk. 
 
 

Kommentera här: