Excellent

 
Det var ju minst sagt en anledning till att fira. Därför gick vi ut och körde tequila tuseday på Travel Shack igår. Jag hade en helt fantastisk kväll med helt fantastiska vänner. Vi drack vin, snackade skit och dansade tills det gjorde ont i benen. Det går inte beskriva hur bra människor jag har träffat under min termin här. Avslutade kvällen strax efter 3.
 
Vaknade upp och mådde som ett vrak idag. Men det var det värt. Sen tog jag mig till Phil, världens bästa café, och "pluggade" med Ana. Det var så värt att ta mig ut, mådde helt plötsligt lite bättre. Vi åt frukost där, klockan 2. Studentlivet i sitt essä. Men sen tog jag mig hem och har sedan dess vilat, kollat på HIMYM, pratat i telefon med Lovisa och Hanna och ätit. Bra jävla dag, trots att jag varit bakfull. 
 
Bästa från igårkväll. Trots att jag ser superberusad ut.
Baes
Phil, mysigaste stället i Wien
 

Kommentera här: