Someone hand me a gun

Livsstatus: trött. Jag är trött dygnet runt och känner inte för att hitta på något alls. Jag vet inte om det beror på sömnbristen från Budapestresan eller vad det är. Konstant trött, vem vill vara det när man är här i Wien? I vilket fall så har skolan dragit igång på riktigt för mig. Har haft flertalet bra föreläsningar och många av kurserna är högt över förväntan. I dag har vi Social Media Basics all day long. Började halv 10 och slutar halv 6, kill me please? Det är ganska intressant och jag lär mig en hel del jag inte hade en aning om och som jag kan lova att ni inte har en aning om heller, men det är en alldeles för lång föreläsning för att hålla koncentrationen uppe. 
 
Just nu vill jag bara hem och äta något, krypa ner i sängen och kolla på Parneviks. Varför bir inte min kväll mer spännande undrar ni? För att jag har en likadan föreläsning i morgon också. Det kommer ta död på mig. Och om inte det vore nog så ska jag upp tidigt på lördag för att åka till Mauthausen, ett koncentrationsläger, och vara där hela dagen. Är faktiskt ganska excited över resan till Mauthausen, men inte för tidiga morgonar. Vill aldrig jobba någonstans där jag måste vara på jobbet innan klockan 10. 
 
Dags att återgå till föreläsningen. Miss u bitches. 
 
 

Kommentera här: