Post resetrötthet

Idag har jag inte gjort många knop. Lyckades hitta en butik som hade öppet så att jag kunde köpa lite mat i alla fall. Har tvättat och suttit med bilderna från resan. Har inte ork till något så lär bli en lugn kväll inne, lite film och lite choklad. 
 
Känner verkligen tröttheten efter den här resan. Trotts att den har varit fantastisk på så många sätt så är det skönt att vara tillbaka på sitt eget rum, i sin egen säng. Känns sjukt att jag har prickat av 4 städer på 2 månader. Dessutom 4 städer som jag länge har velat åka till. Jag är så glad att jag får chansen att göra sånt här. Den här terminen kommer jag minnas i resten av mitt liv. 
 
Men nu ska jag fortsätta att vara trött och försöka hålla mig vaken några timmar till. Ha det fint tills vi hörs igen. 

Kommentera här: