Äntligen vår

Back at it again. De senaste dagarna har varit ganska fullbokade. Har varit i skolan och när jag inte har haft föreläsningar har jag pluggat. Vet knappt vad jag pluggar på och böjrar redan tröttna på att ha alla kurser samtidigt. Det är mycket bättre så som vi har det i Jönkis, med en kurs i taget. Blandar ihop kurserna och det börjar kännas som gymnasiet igen, fast svårare. 
 
Förutom plugg har jag haft lite kul också. I måndags spenderade vi dagen på Prater, som är Wiens nöjespark. Om jag inte minns fel så är det Europas äldsta. Den är supermysig men det är ganska dyrt. Dock gratis inträde, så ett mysigt ställe att spendera en solig måndag på. Tisdag och onsdag fick bli pluggdagar. Idag spenderade jag större delen av dagen i skolan. Men på eftermiddagen hade vi en picknick och satt ute i en park till klockan 9. Nej, jag skojar inte. Vädret är amazing. Vi har haft 22 grader idag och nu på kvällen har det varit runt 17 grader. Det är såååå skönt.
 
See you soon.
 
Prater
Okej, jag tog bilden på grund av tussilagona (stavning?) men man ser dem knappt. Ett vårtecken i alla fall.
 
 

Kommentera här: