Systeryster

Har haft finbesök i 4 dagar. I tisdags kväll hämtade jag upp My på flygplatsen. Vi åkte till min lägenhet och lämnade hennes väska och sen drog vi till Santos och käkade och pratade ikapp oss. På onsdag morgonen åkte vi in till stan och brunchade med mina kompisar, dessutom var jag tyvärr tvungen att säga hejdå till Morgan som nu är i Grekland. Jobbigt att det är dags att säga hejdå till alla snart. Sen, på grund av dåligt väder, åkte vi ut till SCS och shoppade lite. Kvällen spenderades med youtubande, snacks och en himla massa skratt.
 
På torsdagen shoppade vi inne i stan istället. Hängde runt, käkade glass och njöt av det fina vädret. Åt gott och njöt av sällskapet. I fredags åkte vi ut till Primark för att byta ett par cykelbyxor till My och köpa en kjol hon hade ångrat sig om. Sen åkte vi in till Rathausplatz och kollade på Sverige - Italien. Drack öl, åt burgare och hade det gött. På kvällen åt vi och hängde vid Schwedenplatz. 
 
Lördagen spenderades med ett besök på Schönbrunn innan vi åkte tillbaka till flygplatsen och My åkte hem. Tur att vi snart ses igen, så att det inte var lika jobbigt att säga hejdå. 
 
Hur ska jag ens överleva utan Santos i mitt liv?
Brunch på Erich, hur fantastiskt som helst
Rathausplatz, massor av mat och öl samt en storbildsskärm som visar alla EMmatcher
Schwedenplatz
Schönbrunn
 
 

Kommentera här: