Slutet är nära

Igår hade vi flag signing party. Alla köpte varsin flagga av valfritt slag, de flesta köpte en Österrikisk, och så skrev vi alla små meddelande till varandra. Det var den bästa idén någonsin. Jag fick så himla många fina ord av mina favoritpersoner. Det börjar kännas att jag snart ska lämna. Och jag är verkligen delad. Jag vill så gärna hem till Sverige och allt bra som finns där, men jag vet inte hur jag ska hantera att säga hejdå till så många fina människor? 
 
Oavsett så har det varit fantastiskt här. Men jag längtar hem, det gör jag. Nu har jag bara två salstentor kvar, en imorgon. Pluggar alldeles för lite, men det verkar som att det kommer gå vägen ändå. Idag skulle jag plugga hela dagen, men har knappt gjort något vettigt. Är trött konstant, tror att jag behöver semester nu. Det är nog vad jag behöver, semester och Sverige. 
 
I veckan har jag pluggat mestadels, hängt med mina fina vänner och ätit massor av god mat. I onsdags blev det burgare med MJ och Guille och i fredags åt vi en "all you can eat sushi"-buffet. 
 
Tur att en liten del av Sverige kommer hit på tisdag. Mina fina lillasyster. Längtar så att jag spricker. Sen när hon åker hem är det bara en vecka tills jag är tillbaka i världens bästa land. Längtar. 
 
Flag signing
Favs
Dog och kom till sushi himlen
Favorit caféet, Burgasse 24. 
Burgers with baes
 

Kommentera här: