Hälsningar från ett varmt Wien

Det var ett tag sen jag skrev något på bloggen. Har väll inte gjort tillräckligt intressanta saker. Har mest pluggat, skrivit hemtentor och försökt hålla mig så sval som möjligt. För här i Österrike har de inte riktigt lärt sig vad ventilaiton eller aircondition är för något. Äntligen har kvällarna och nätterna börjat bli lite svalare, men överallt är det varmt om dagarna. Jag vet att jag inte borde klaga, men min svenska kropp har svårt att klara av detta. 
 
Annars har vi hängt runt på barer, druckit cocktails och försökt njuta så mycket som möjligt av vår sista tid här. Snart är jag tillbaka i Sverige, och jag längtar faktiskt. Sverige är ett fantastiskt land i så många aspekter, ska bli skönt att kommer hem till vardagen igen. Och ännu skönare att vara färdig med allt skolarbete. 
 
När värmen ligger på är poolhäng det enda alternativet. 
 

Kommentera här: