Sundays got me like

Hej kära människor. Den senaste veckan har varit full med fint väder och kantats med picknickar och shopping. Det har varit toppen och vädret är fortfarande on point. Tyvärr tvingas jag sitta inne och plugga i dag, men ändå rätt uppiggande att vädret är så fint som det är. 
 
Igår hade vi picknick i Burggarten med et stooort gäng. Det var supermysigt. Efter det åkte jag hem för att äta middag, byta om och sen drog jag till Claire för pre-drinks. Kvällen var inte helt bestämd men till sist hamnade vi på Donau Club, en supernice bar. Saknar dock bilder därifrån. Vi träffade också en gammal vän, Max heter han. Han gjorde sin utlandstermin i Jönköping när jag började där och var i samma insparksgrupp som mig under insparken. Det var kul att se honom igen. Avslutade kvällen strax efter 2.
 
Och nu sitter jag på ett café med två av mina favoriter och pluggar. Har gjort färdigt tentan i en kurs, så äntligen slipper jag den (förhoppningsvis). Ska läsa lite och sen ska jag hem och låta mig själv vara bakis ett tag. 
 
På återseende. 
 
Café Phil
My cuties
Enda bilden från picknicken i Burggarten, på ett träd. Bra jobbat Klara.
 
Bästa gänget från igår kväll
 
 
 

Kommentera här: