Klara & Lovisa var här

De senaste dagarna har jag haft äran att ha två av mina bästa vänner på besök här i Wien. Vi har turistat, shoppat och ätit en massa gott. Men mest av allt har jag njutit av att ha så fint sällskap. Jag har haft superkul. Det har varit så skönt att ha dem här, synd att de var tvugna att åka hem. 
 
Igår åkte de hem tidigt på morgonen, jag spenderade gårdagen i sängen med Outlander och godiset de tog med sig hit. Har åkt på halsont och känner mig lite taskig i kroppen. Kan bero på lite för lite sömn och att jag fått ha alldeles för roligt. Tyvärr lyckades jag inte tröttna på Klara och Lovisa, saknar dem nog mer än innan de kom hit. Känns skönt att det bara är två månader kvar tills jag är hemma i Sverige och har privilegiet att bli trött på dem igen.
 
Här kommer bilder, för bilder säger mer än tusen ord. Ha det gött. 
 
Första dagen bjöd på häng i Burggarten
Rathauspark, andra dagen bjöd på sigthseeing
Klars njuter av Votivkirche
Parlamentet
Häng vid Rådhuset
 
 
 
 
Käkade god mat på Santos
Dag 3, påväg till shönbrunn
Schönbrunn baby
Kvällen bjöd på utgång
 

Kommentera här: