Halvvägs

Jag är numera mer än halvvägs igenom min termin här i Wien. Känns sjukt. Är 50/50 när det kommer till att åka hem i juni, vill så gärna men samtidigt kommer jag att sakna så många människor här. Men det är det inte värt att tänka på nu kanske. För idag är det en bra dag på så många plan.
 
Först vill jag säga grattis till min fina mamma som fyller 50 år idag. Grattis, jag älskar dig till månen och tillbaka 10000000000000 gånger. Saknar dig och önskar att jag var hemma och kunde fira ihop med dig. Men det får vänta tills du och Jocke kommer hit. 
 
För det andra så är det endast 2 timmar kvar tills jag är på flygplatsen och får träffa min fina tjejer för första gången på 2 och en halv månad. Jag är så taggad att det är sjukt. Vill att de ska vara här nu och aldrig åka hem. Ser fram emot de dagar jag kommer få spendera med dem, det kommer att vara fantastiskt. Så nu säger jag hejdå i ett par dagar, så uppdaterar jag när de har lämnat mig igen. Till dess, ha det bäst.
 
 

Kommentera här: